Uitstekend levering en product kwaliteit

De bamboe schutting is na kort overleg op een andere locatie geleverd wat ik heel flexibel vond en de schutting is prachtig. Zit kwalitatief uitstekend in elkaar. Echt een aanrader

Niet lang hoeven wachten op mijn bestelling. Bestelling keurig afgeleverd door een vriendelijk persoon.

Snelle levering, aardig personeel

Zie boven

Donderdags besteld, zaterdag in huis, met de nodige adviezen, van hoe je het langs kan genieten(weers in vloeden) van je bamboe schutting.Top geregeld.Trouwens ook nog een zeer mooie schutting.

Wat een aardige service De bezorger hielp mij met advies en hielp me plaatsen van de twee grote dikke bamboe

Prima, netjes en snel geleverd.

Netjes op tijd. Vriendelijk personeel.

HÉÉL KLANTGERICHT!

HÉÉL KLANTGERICHT

Heel tevreden!

Heel tevreden, zowel over het gevlochten bamboe scherm dat ik gekocht heb als de prima service en bezorging!

Prima bedrijf en betrouwbaar

Houden goed contact , en denken mee in mogelijkheden . Zeer tevreden !

Oké

Had een paar bamboestokken die net te groot waren, een paar millimeter. Moest dan aangepaste bouten aanschaffen. De beugels verbuigen redelijk snel waardoor goed plaatsen passen, meten en terugbuigen wordt, voor de rest degelijk. Er wordt mij gevraagd of ik dit aanbeveel? Dit weet ik niet. De schutting is gelukt met wat prutswerk. Dit was mijn eerste bamboe schutting.

Snelle en helder contact

Een prettige ervaring. Mooie producten die worden geleverd volgens afspraak. Ook vragen worden zeer duidelijk beantwoord. Bravo! zo kan het dus ook.

Hele snelle en fijne levering

Onze bestelling kwam super snel! En de bezorging verliep super goed hele aardige medewerker.

Prima service en bamboe van goede kwaliteit

Heel netjes

Mooie panelen

Prachtige bamboe schuttingen ontvangen!

Heel blij met mijn bamboe schuttingen!

Gewoon heel goed

Levering volgens plan

Heel vriendelijk geholpen

We hadden al eerder een bestelling geplaatst en waren blij met het materiaal en nu hebben we weer een bestelling binnen gekregen en dat ging heel erg snel,super blij mee

Service, kwaliteit, vriendelijkheid, zeer tevreden.

Toen ik het bestelde kreeg ik heel keurig bericht over de levering. Steeds ben ik goed op de hoogte gehouden. De aflevering was ook prima, de bezorger, heel aardig en behulpzaam. Uitmuntend.

Goed materiaal, goede service

Prachtig product en duidelijke communicatie over levering

Top scherm

Wat een fijn bedrijf, na bestelling werd ik direct geïnformeerd over de status van de bestelling en werd ik uitgebreid geïnformeerd over de bezorging. Deze was keurig op tijd en heeft de prachtige schermen keurig in huis neergezet.

Geweldig !!

De communicatie was super goed, ik werd steeds op de hoogte gehouden over de bestelling en het bezorgen ging ook snel en complimenten aan de lieve en behulpzame chauffeur!!

Ik had wat besteld en ze waren er een vergeten zonder moeilijk te doen brachten ze na twee dagen de andere

Over Eviro Bamboe

Ontdek de wereld van bamboe meubels, accessoires en tuinartikelen bij Eviro Bamboe. Altijd de nieuwste bamboe trends voor de allerbeste prijzen. Website: www.evirobamboe.nl Contact: [email protected] of WhatsApp via de website.